Inhoudsopgave
Indien u een klacht heeft
Als u een klacht heeft over onze diensten, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit doen via telefoon, chat, ons contactformulier, of per e-mail. Ons team staat klaar om uw klacht te behandelen en een oplossing te vinden.
Bereikbaarheid voor klachten
U kunt ons bereiken via e-mail op contact@de-vog.nl, of gebruikmaken van het contactformulier op onze website.
Procedure na indienen van een klacht
Zodra wij uw klacht ontvangen, sturen wij u een bevestiging. We streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen te behandelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan informeren we u hierover.
Bemiddeling en geschillenbeslechting
Als we niet tot een oplossing komen, kunt u contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar VOG aanvragen bij aangesloten is. Indien bemiddeling niet leidt tot een bevredigende oplossing, heeft u de mogelijkheid uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).